Zapalovani 6V

Stanislav Èeška scs00
Středa Březen 17 11:44:07 CET 2004


> Ja som tento problem riesil este v roku '87 prestavbou na 12V. Potom som
> doplnil
> tranzistorov? zapalovanie, otackomer s LED, palivomer s LED, cyklovac na
> na stierace, kontrolu palubneho napatia a este zopar drobnosti.
> Zapojenia su bezne, z tej doby z AR. Dokonca aj spolahlivost je
> vynikajuca. Trabant dodnes jazdi
> bez akejkolvek udrzby, raz odislo nejake SU-cko zo zapalovania.

Muzete mi kdyztak poslat nejake podrobnosti, o prestavbe (asi budu muset
casem...) a mozna pokud jeste mate nekde zaznamenano, v jakych AR vysla ta
zapojeni ?? Dekuji.

Muj soukromy mail je sceska@podvodnik.cz

Regards, Stanislav Ceska

============================================================================
Office email (with pager notification): mailto:sceska@podvodnik.cz
Office email (for mailing lists): mailto:sceska0@seznam.cz
Pager email  (SMS, up to 135 chars): mailto:stanislav.ceska@sms.paegas.cz
Homepage (WWW): http://ceska.cjb.net
Phone + SMS: +420 (603) 479940
ICQ UIN 19481186
============================================================================
DSS key fingerprint: BF27 09CB 5434 2DEB 8FE5  3114 7C6F A2DA F2E8 0421
============================================================================
I am justified to shoot people in self-defense or when I have a fucking day.
============================================================================






Další informace o konferenci Hw-list