Zalohovana SRAM (EEPROM, FLASH ROM, ...)

Jiří Pytlík jpytlik
Středa Březen 17 11:44:06 CET 2004

Ano, RD, WR zapis MOVX, presne jak pises, CS natvrdo, byla to jedina pripojena pamet.
Nejsem si jist zda vsechny 28Cxx funguji takto, ale ty co jsem koupil
v te dobe (asi 3 roky zpet) tak funguji (sam jsem byl prekvapen).
U starsich typu 28C16 AP s pristupovou dobou 300ns jsem ale zjistil
ze si to nepamatuje vecne = asi po dvou mesicich byla data pryc,
ale mezitim jsem ji parkrat vyndal a dal zpet, takze to mohla byt moje vina.

Jirka

Ji?? Pytl?k
konstrukce DST a.s.
Tel.:0443/672434

aha, to by mohlo byt ono...
plati obecne, ze 28Cxx jsou obdoby (pomalejsi?) SRAM se zapamatovanim
informaci?
A tos mel pripojene, tak ze:
28C64         8021
/WE            /WR
/OE            /RD
/CS            ??  (PSEN?)
s tim, zes tam zapisoval instukci MOVX...?
a nebo tos mel pripojeny jako klasickou EPROM?

Diky
            Medusa

-