Antena DCF

mpalicka@brno.comp.cz mpalicka
Středa Březen 17 11:44:06 CET 2004

> Mel jsem tady nekolik "profi" a mozna i profi DCF hodin. Vsechny nemecke
> vyroby.Vetsinou vetsich rozmeru cca 20x30x20cm i vice apod. Antena byla vzdy
> externi v samostatne krabici. Zadne z techto hodin nepouzivaly LCD displej.
> Vzdy LED cislovky. Sitove napajeni. Prijimac pomerne slozite konstrukce s
> haldou diskretnich soucastek....
Aby bylo uplne jasno: Mame celkem rozsahly pocitacovy ridici
system PLC (prumyslovych pocitacu), dvoje hodiny DCF jsou
soucasti celeho systemu a jsou zabudovany spolecne s pocitaci
do 19" ramu. Jedna se o rakousky vyrobek (Rakusaci to jen skladaji
dohromady, autorem hardwaru je myslm SCHRACK nebo nejaci jini
Nemci), anteny jsou externi, displej LED a sitove napajeni. Ono tem
nasim pocitacum staci, kdyz se hodiny "chytnou" 1x za 24 hodin
treba na pul minuty, zbytek uz drzi celkem presne krystal. Posledni
dobou ale hlasi pocitac obcas chybu, ze se prilis dlouho
nezasynchronizoval, tak si myslim, ze asi zeslabl signal. Muze to
byt treba pocasim nebo snizenim vykonu ve Frankfurtu, nevim.
Chtel bych to proste zkusit nejak vylepsit. Zkousel jsem hybat s
antenou, ale s neprilis presvedcivymi vysledky.
Milan