odpalene modemy, menic DC/AC

milan.klesa@spt.cz milan.klesa
Středa Březen 17 11:44:06 CET 2004

Hi lidicky,
>----------
>Od: mpalicka@brno.comp.cz; mpalicka@brno.comp.cz
>Komu: hw-news@mobil.cz
>P?edm?t: odpalene modemy, menic DC/AC
>Datum: 26. kv?ten 1999 12:19
>
>Ahoj,
>1. nemate nekdo zkusenosti s modemy, ketre
>odesly prepetim na telefonni lince (po
>bource) ? Co tam nejcasteji odchazi,
>nezkousel to nekdo opravovat ? Mam tady
>dva a jeste nez je vyhodim treba by se
>je jeste podarilo opravit. Pobliz
>vystupu je svab 4053, ATMEL 93C46,
>operak 4558 a nf zes. LM386.
No zkusil bych jit po lince, nekde tam urcite budou prepetove ochrany,
bud varistory, pokud je to novejsi, tak tam muzou byt nejake trysili,
nebo neco podobneho. Nejlepsi je pokud to ma meritelny zkrat (nebo
nejaky svod) tak jit postupne a odpojovat, jednotlive asti, zvonkovy
okruh atd...
Casto taky po bource odesli usmernovaci diody (ktere srovnavaji
polaritu tlf. linky)
Dela to slus porad, nebo jen nekdy, dela vubec neco (ten modem)? Zkus
popsat, jestli to ma nejake zavadne chovani, nbo jestli to nejde vubec.
Pak spis pujde poradit co asi by to mohlo byt...

ByE milan