Digitalni potenciometry

Ing. Tomáš Drajsajtl tdr
Středa Březen 17 11:44:04 CET 2004

>V kteremsi AR me zaujaly digitalni potenciometry, o kterych psal Pavel
Meca.
>Neznate prosim nekdo nebo lepe, nemate nekdo osobni zkusenosti s temito,
>pripadne jinymi obvody?
>    Rad bych si postavil predzesilovac rizeny procesorem s moznosti
mixovani
>kanalu atd. :), IR dalkovym ovladanim, ...

Stavel jsem predzesilovac s TDA7318, ma to 4 stereo vstupy, ktere nejdou
mixovat, ale pouze prepinat, hlasitost, basy, vysky, gain. 4x vystup/2x
stereo,
jeden pouzivam na koncak, druhy na zesilovac pro sluchatka, takze mam na
DO i funkci mute. Diky samostatnemu ovladani 4 vystupu lze vyresit i
balance.
Ovlada se pres I2C sbernici, dokumentace je na CD katalogu
SGS-THOMPSON. Takovych audio procesoru je tam vic, prehled se da najit
prohledanim katalogu pod heslem AUDIO & RADIO. Na pozadani mozno zaslat
mailem, pripadne se lze zeptat HW serveraku, jetli by pro to neposkytli
misto u sebe (pokud to uz dokonce na HW serveru neni... :)

Zajimalo by me, zda nelze nekde sehnat 1 ks TDA7439, ktery TDA7318
v mnohem predci.

Prave pracuji na nove verzi doplnene o displej 2x24 znaku LCD a
A/D prevodnik zajistujicim moznost indikace vybuzeni na tomto displeji.

Ing. Tomas Drajsajtl; Hanza Card s.r.o.; http://www.digitus.cz
Personal Homesite: http://tdr.digitus.cz