UV lampa

Libor Kavan lkavan
Středa Březen 17 11:44:03 CET 2004

At 17:16 27.5.1999 +0200, =?iso-8859-2?B?U3RhbmlzbGF2IMhluWth?= wrote:

>Staci si vybrat dle gusta:
>
>1] Horske slunicko, v kazdem bazaru podle vykonu a stavu od 100 do 1000 Kc
>(a je v tom i infrak na topeni :))

Ovsem se _naprosto neda_ pouzit pro vysviceni znaku na penezich, ma jine spektrum. Zkus si to ...

>2] Zabastlit, vybojka UV v GM stoji asi 400 (nevim jiste) a potrebujes k
>tomu zapalovaci obvod

Pokud jsem se dobre dival tak je to vybojka urcena pro expozici pl. spoju, tudiz pro identifikaci penez naprosto nepouzitelna.

>3] Hotovy vyrobek specialni - zkousecka penez atd. - Conrad, GM, prodejny s
>domacim elektrem a tak dale

Pokud myslis z GM vybojku (ale asi je to zarivka) F-MD-02, tak cena 290,- je pomerne prijatelna pro tuto aplikaci.

>Daji se koupit i UV zarovky do klasickych patic, pouziva se to na
>diskotekach a pri foceni ve velkych salech (napr. v Lucerne jsou
>instalovany), ale je to vsechno dosti drahe.

UV zarovky jsou nehorazne drahe a predevsim neucinne. Daleko lepsi reseni je UV zarivka a to jak cenou tak ucinosti. Koupit se da v kazde prodejne s vybavenim na diskoteky. Vyrabi se ruzne delky ( jako klasicke zarivky, startuji se i stejnymi startery), ale jsou za skoro stejnou cenu, proto pokud to neni nejaka spec. aplikace, je lepsi vzit tu nejvetsi. Spolupracuji s jednou disko firmou a ta je nabizi asi za 500,- (nevim presne, ale muzu zjistit).
BTW:Vyroba Philips

>Hezke spektrum UV zaricku ma Conrad, ale fakt, hrozna drahota. Horske
>slunicko je nejlepsi :))

Ale pro danou aplikaci bohuzel nepouzitelne :-(
S pozdravem		with best regards
                EZA-TV Vrchlabi
   Libor Kavan               Phone & Fax:+420 438 521 232
   Dlouha 421                Fax:+420 438 521 262
   543 03 Vrchlabi III       mailto:lkavan@krkonose.cz
   Czech Republic            http://www.krkonose.cz/~lkavan