Iomega Zip drive

mpalicka@brno.comp.cz mpalicka
Středa Březen 17 11:44:03 CET 2004

Date sent:      	Thu, 27 May 1999 15:17:14 +0200
Send reply to:  	hw-news@mobil.cz
From:           	IgorH@datapac.sk
To:             	Multiple recipients of list <hw-news@mobil.cz>
Subject:        	Iomega Zip drive

> Zdravim,
>
> nejako mi skapala Zipka - po zapnuti svieti aj zelena aj zlta ledka a na
> nic nereaguje - nevysuva medium, system ju nevie najst... Nestalo sa vam
> to niekomu? Do opravy sa to dat neoplati, muselo by to ist do nemecka a
> nakoniec by to bolo drahsie, ako nova mechanika...
>
> Igor
Tohle se mi zrovna nestalo, ale zato se mi stal "click of death".
Strcil jsem tam medium, a mechanika klapala a klapala az znicila
medium. A pak uz nic neprecetla ani nezapsala, jen klapala a nicila
media. Tak jsem ji reklamoval a ta druha to zacala delat taky :-(((.
Tak jsem si radsi koupil vypalovacku....
Milan