Digitalni potenciometry

Ing. Tomáš Drajsajtl tdr
Středa Březen 17 11:44:03 CET 2004

Tomas Chvatal ezopaci@mbox.vol.cz napsal:

>zajimalo by me jak je to u tehle obvodu s sumem ?

Tohle uz jsem psal do konference vcera na jiny dotaz, ale budiz

Katalogove udaje TDA7318:
(cut&paste)
Input Separation: min. 80 typ. 100 dB
Output Noise (BW = 20-20KHz, flat output muted all gains = 0dB): min 2.5
typ. 5 max. 15 mV
Signal to Noise Ratio (all gains = 0dB; VO = 1Vrms) typ. 106 dB
Distortion (AV =0,VIN = 1Vrms): typ. 0.01 max. 0.1 %
Distortion (AV = -20dB VIN = 1Vrms): typ. 0.09 max. 0.3 %
Distortion (AV = -20dB VIN = 0.3Vrms): typ. 0.04 %
Channel Separation left/right min. 80 typ. 103 dB
(/cut&paste)

>Presne nad necim podobnym ted taky spekuluju. Chci to spojit
>rovnou i s dekoderem prologicu. Jakej tam mate CPU ?

Ten dekoder by se mi libil taky, ale to zase budu muset predelavat
- tohle je uz treti verze. :) Mozna bychom mohli ctvrtou verzi vymyslet
spolu a pak nabidnout HW serveru.
Mam tam AT89C52 20MHz, displej 2x 24 znaku DataVision s podsvetlenim,
na kterem se zobrazuji vsechny funkce. Ma to predvolby korekci, gainu,
balance a relativni hlasitosti pro kazdy vstup zvlast ukladany do EEPROM
a je mozne tez editovat a ulozit sestipismenny nazev vstupu.
Zbyva tam jen dodelat ten A/D prevodnik (LTC1298 - 12bit se seriovym
vystupem).
Soucastky bych uz mel, ted jen mit na to cas.

Ing. Tomas Drajsajtl; Hanza Card s.r.o.; http://www.digitus.cz
Personal Homesite: http://tdr.digitus.cz