[HW] A/D prevodnik u PIC12C67X

Snail Instruments snail
Středa Březen 17 11:44:02 CET 2004

>Problem je nasledujici:
>    A/D prevod u tohoto cipu je metodou postupnou aproximaci, ktera
>je nachylna na tzv. seriove ruseni. Prevod trva asi 10 mikrosekund a
>behem tohoto mereni se signal na vstupu meni. Nechce se mi tam davat
>nejaky obvod SAMPLE-HOLD nebot nemam zadny volny pin, kterym bych ho
>ridil.

Postupna aproximace ano, ale ve variante s kondenzatory, nikoliv s odpory.
Kdyz vynechame detaily, tak je to vlastne sample&hold obvod plus AD
prevodnik v jednom. Asi tak jako sampon + kondicioner :-).

Doporucuji se ale podivat do katalogoveho listu na minimalni dobu
vzorkovani pri ruzne impedanci zdroje signalu. Pozornost je treba take
venovat spravne volbe ridiciho kmitoctu pro A/D prevodnik (registr ADCON).
No proste nezkouset to naslepo. BTW, bude osm bitu rozliseni stacit?

Josef Hanzal

Electronical devices for chemical laboratory, custom electonics design
Snail Instruments                     Josef Hanzal, M. S.
Vojanova 615                          phone/fax: +420-311-24433
266 01 Beroun                         e-mail: snail@iol.cz
Czech Republic                        URL: http://www.vitrum.cz/snail/