Odolnost AVR voci ruseniu

Andrej Jancura andrej.jancura
Středa Březen 17 11:44:01 CET 2004

Jaromir Subcik wrote:

> to se mi nezda, zatim se vse zkousi polem 10 nebo max. 20V/m.
> Nevim, jakym zpusobem by se dalo pole 200V/m vubec vytvorit v
> rozumne velke oblasti.
> Jarda
> Jaromir SUBCIK
> tel: +420 428 346962
> E-mail: subcik@email.cz

Uz si presne nepamatam ako to presne je, ale su normy standartne a normy
urcene pre specialnu techniku. Tam patria aj tie pre ten aut. priemysel,
ktore su specifikovane ovela tvrdsie. Co sa tyka sposobu vytvorenia toho
pola, tak si treba pozriet nejake zborniky z konferencii napr. EMV 96,
98,... Je tam vzdy dost clankov na tuto temu aj s vysvetlenim principu.

Andrej