Pripojeni periferii k pocitaci

Tomáš Dresler t.dresler
Středa Březen 17 11:44:01 CET 2004

    Dekuji vsem za reakce na clanky Digitalni potenciometry a Pripojeni
periferii k pocitaci.
    Rozhodl jsem se jit vlastni cestou, tj. vyrobit si extender ISA sbernice
s nekolika sdilenymi porty a jejich SW prepinanim (mnohem levneji, nez za
9000,- u Asixu). HW to bude reseno jako a) v PC dekoder adresy s registrem
vyberu zarizeni a posilovac sbernice, b) kabel ven z PC a jednotlive moduly
zasuvne do pripravene listy doplnene o signaly z registru.
    S tim souvisi dalsi dotaz: Jaky byste mi doporucili obvod pro
"zadratovani" paralelniho portu? Xilinx, GAL, ... Pro SPP to dela tak tri
budice, tri zpetne registry a par odporu. A jak udelat seriovy? 8251 +
2*MAX232? Vzdy se bude jednat o moduly zasuvne do listy z jedne strany, z
druhe bude koukat konektor a LEDka, prip. tlacitko pozadavku vyberu
zarizeni.

Edison