[HW] Programator GALu

Libor Kavan lkavan
Středa Březen 17 11:44:01 CET 2004

Zdravim Vas,
chtel bych se zeptat na jednu malickost: zacal jsem _pomalu_ pronikat do taju GALu a za tim ucelem jsem ubastlil programator podle KTE magazinu a mam k nemu program z knizky Programovatelna logicka pole. Po spusteni mi vzdy napise ze programator neni pripojen (i kdyz je), ale preci jen programuje. Bohuzel pouze pokud programator pripojim na LPT 1. Na LPT 2 mi to nechodi. Nevite nekdo, jestli existuje nejaka dalsi verze (mam verzi 1.0 cs), pripadne jiny program, ktery umi LPT2?

BTW: Nedari se mi udelat zadny program, ktery by byl zavisly na hodinovem vstupu, napr. i jednoduchy citac. Nemate nekdo napsany nejaky program, podle ktereho bych se to mohl naucit ?
S pozdravem		with best regards
                EZA-TV Vrchlabi
   Libor Kavan               Phone & Fax:+420 438 521 232
   Dlouha 421                Fax:+420 438 521 262
   543 03 Vrchlabi III       mailto:lkavan@krkonose.cz
   Czech Republic            http://www.krkonose.cz/~lkavan