vice zarizeni na jeden port

Petr Gratz xgratz02
Středa Březen 17 11:45:01 CET 2004

Dekuju za informace.

Bohuzel nejsem o moc chytrejsi. Neexistuje nejaky web nebo clanek, kde
by bylo neco podobneho publikovane ?
Konkretni zapojeni, poripade nejake rutiny na vyslani byte a prijmuti
byte ? Prece musi fungovat nejaky komunikacni
protokol, ve kterem musi byt presne definovano jak ma vypadat jeden
datovy ramec (start bit, adresa zarizeni, data, stop bit....). Je to
nejak standartizovane ? A jak je to s rychlosti komunikace ? potreboval
bych celkem 4 periferie a kazda ma tok asi 30-40 kbit/s (t.j. cca 4-5

Muzes mi prosim poradit ?

Dekuji. S pozdravem Petr.