vice zarizeni na jeden port

Serych@Panska.CZ Serych
Středa Březen 17 11:45:01 CET 2004

Seriovy port RS232 je popsan na mnoha webovskych strankach, a to i v
cestine. Staci do Altavisty dat RS232 a zavali Vas to jak povoden.
Kazdopadne je to rozhrani urcene pro komunikaci mezi dvema a prave jen
dvema zarizenima, cili se tam posilaji mimo start a stopbitu jen cista
data.
Ciste reseni je skutecne prevodnik na RS485, coz je protokol podobny
232ce, ale je urcen pro komunikaci vice zarizeni najednou a navic
proudovymi linkami, takze draty mezi zarizenimi mohou byt daleko delsi
nez u 232ky. Popis RS485 opet na webu.
Dalsi (necistou) moznosti je simulovat nekterou jinou sbernici
(napriklad I2C) paralelnim portem.

					Mejte se

						Jakub Serych