HW Lock

Tomas Kouba kouba
Středa Březen 17 11:45:00 CET 2004

On Friday, March 05, 1999 8:46 AM, Serych@Panska.CZ
[SMTP:Serych@Panska.CZ] wrote:
> Oponuji. Pro nektere nase nactilete studenty (ty dobre) je otazkou
..
> zkusil. Pomoci ICE debuggeru jsem v cca 1,5MB souboru nasel
> jediny!!!
> byte, jehoz zmena HW lock odstrelila. Najit ho mi trvalo 3 hodiny.
>
> 					Jakub Serych
>
> -----P?vodn? zpr?va-----
> Od: Daniel Drozen [mailto:alcor@sro.cz]
>
> Tvrzeni, ze "HW klice proste nejsou resenim problemu" mi
> pripada jako ponekud zkratove uvazovani, mj. proto, ze
> momentalne jsou vice mene jedinym resenim problemu.

Kolik z ceny programu stoji jeho ochrana? Nejen klic, ale i vyvoj
venovany ochrane. To vse musi zaplatit opravneny uzivatel. Existuji
dost zakerne zpusoby ochrany programu, jako inicializace z klice.
Program sice funguje, jeho vysledky pak jsou na vyhozeni.

> Faktem je, ze pro opravneneho uzivatele predstavuji urci-
> te omezeni.

Dost velka na to kolik uzivatel zaplatil.

> Pokud jde o bezpecnost, vseobecne se uznava, ze urcite typy
> klicu nelze okopirovat (napr. klic pouzivajici jednocestnou

> funkci typu RSA). Cracknuti vlastniho programu samozrejme
> mozne je, ovsem muze byt velice pracne, pokud jsou ochrany
> v programu dobre vestaveny a zamaskovany. Tomu se musi ve-
> novat prace primerena cene programu.

Kterou nekdo zaplati (viz. vyse)

> Jinak nase firma vyrabi mj. klice, ktere se pripojuji na
> seriovy port a jsou pruchozi pro mys. Pracuji bez problemu

Komunikace mysi je trochu lepe standardizovana

> pod vsemi operacnimi systemy a vyznacuji se rychlou komu-

Muzete dat seznam alespon par, nebo ty ktere nemate overene, je-li to
kratsi.

Arci

--
                   Ing. Tomas Kouba
Institute of Physics, AS CR    ph.: +420-2-24311137