free hand

DEMAX Ltd. demax
Středa Březen 17 11:44:59 CET 2004

Stanislav ?e?ka wrote:

> Docela by me to take zajimalo. Zkousel jsem k normalnimu telefonu
>
> Myslel jsem ze tel. sluchatko ma 60 Ohm...?
>
> Staci si pres keramickej kondenzator vytahnout AC slozku z lajny a zesilit
> si to (ale pak uz je to samozrejme aktivni obvod). S mikrofonem neznam nic
> univerzalniho, ale neni problem rozebrat novejsi telefon s dynamickym
> sluchatkem a elektretovym mikrofonem a obslehnout to nebo si to upravit.

vies si predstavit obslehavat x typov tel. pristrojov :))) ktore sa
pouzivaju
a ktore budu....

> [...]
> prekvapive dobre :)
>
> Kdyby tu nekdo mel nejaky hotovy schema jak k lajne pripojit 16-32Ohm
> sluchatka a dynamickej mikrofon, sem s nim :)
>

> Regards, Stanislav Ceska

> Phone + SMS: +420 (603) 479940
> ICQ UIN 19481186
> DSS key fingerprint: BF27 09CB 5434 2DEB 8FE5  3114 7C6F A2DA F2E8 0421
> I am justified to shoot people in self-defense or when I have a fucking day.

*  DEMAX spol. s r.o., Elektronicke suciastky	*
* a nahradne diely pre ciernu a bielu techniku	*
*     Juzna trieda 82/2, 040 17  KOSICE 17	*
*    Tel.: +42195-760234, Fax:+42195-762100	*
* http://www.demax.sk    mailto:demax@demax.sk	*