free hand

DEMAX Ltd. demax
Středa Březen 17 11:44:58 CET 2004

Libor Kavan wrote:

> Zrovna tady mam rozebranej takovej jednoduchej telefon od vietnamcu a prekresluju si z nej schema, protoze bych taky neco podobneho potreboval. Je tam prave pouzity repro 8 ohm a elektret mikrofon. Jestli vydrzite, nez to dokreslim, tak poslu schema.
> S pozdravem

Dobry den Libor

tu "ciernu krabicku", ktora takto prisposobi skoro kazdy telefon mam.
Je to jednoducha schema. Ale tie kable okolo ma zlostia.
Tomu sa zrejme nevyhnes ani ty. A napajanie.....
Zariadenie je velmi uzitocne, ak denne telefonujes 2-3 h a 1 telefonat
ma
aj 10-15 minut tak zarucene bude boliet krk.
Ak by to bolo v karte tak sa otvaraju neuveritelne moznosti ak prepojis
jednotlive karty a info system. Statistika, organizer, analyza atd.
Schemu ti tiez poslem ak budes mat zaujem, budes mat aspon inu :).
Raz som sa cez altavistu dostal na akusi "technicku" stranku kde boli
pastnute schemy Panasonicov od jednoduchych az po systemove aparaty.

Jozo

>                 Libor Kavan, EZA-TV Vrchlabi
>                 Dlouha 421, 543 03 Vrchlabi
> Tel.,fax:+420 438 24117
> http://www.sineko-v.cz/~lkavan

*  DEMAX spol. s r.o., Elektronicke suciastky	*
* a nahradne diely pre ciernu a bielu techniku	*
*     Juzna trieda 82/2, 040 17  KOSICE 17	*
*    Tel.: +42195-760234, Fax:+42195-762100	*
* http://www.demax.sk    mailto:demax@demax.sk	*