Reset ATMEL '51

ezopaci ezopaci
Středa Březen 17 11:44:58 CET 2004

Ahoj lidi, mam takovy dotaz:
Mam zarizeni s ATMEL 51 a potrebuju na nem (pokud mozno jednoduse/levne)
vyresit resetovaci obvod tak, aby se signal RESET ukoncil skutecne az v
dobe,
kdy je napajeci U prokazatelne u 5V. Zjistil sem totiz, ze pokud na Atmela
privedu
neco komel 2V, absolutne jeste nereaguje na reset a vsechny vystupy jsou
v nedefinovanem stavu (nektery 0, nektery 1). Kdyz potom stoupne napajeni
na normalnich 5V a reset uz neprobehne (nabity resetovaci C), procesor
je zatuhly. Pro vetsinu z vas asi nic noveho, ale chci se zeptat, zda se to
da
vyresit nejakym jednodychym obvodem (tranzistor, R,C,...), nebo zda k tomu
musim pridat nejaky ten watchdog. Pokud ten watchdog, muze te mi prosim
dat nejaky typ na dobry a levny ? Dost mi tlaci cena, radeji bych se mu
vyhnul.

Diky moc za radu.

PS: zajimalo by me, zda procesory, ktere maji RESET v log.0 probihaji
  resetem pri pomalem nastupu napajeciho U regulerne.

Tomas Chvatal
ezopaci@mbox.vol.cz