Stmivacka s x51

ahorky@tero.cz ahorky
Středa Březen 17 11:44:58 CET 2004

>PWM D/A prevod, jednoduche a dostacujici (viz AR 3/99 ).
>Predzhaveni se resi posunutim nulove urovne,
>
>$00 .. $FF -> [0..2V] .. 10V

Bohuzel AR neodebiram a tady u nas se moc nevyskytuje.
Moje vize je takova:

Pilove napeti synchronizovane se sitovym napetim. Na vstupu
koncovych stupnu komparator. Na jednom vstupu pila, na druhem
napeti z D/A.

Jenze:
a) tech vystupu je 16. Zapojeni prevodniku s D/A svabem je
nad moje financni moznosti. (napr. 16 x AD7524 = cca 4000,-)

b) data jsou posilana z procesoru seriove - 1x data, 1x clock
tak ze jeste k tomu prevodnik na paral.