Reset ATMEL '51

Cihak@dkv.lbc.cdrail.cz Cihak
Středa Březen 17 11:44:57 CET 2004

Já používám resetovací obvod Dallas DS1833. Nevím ale, zda ho lze koupit
v nějakém obchodě, mě je dodává kamarád, který se tím zabývá
profesionálně.
Stojí cca 50Kč. Tento reset funguje velmi dobře. Zkoušel jsem i obvyklé
zapoje-
ní s kondenzátorem a neměl jsem problémy, ale kond musel být dost velký.
Ty nestabilní stavy během náběhu napětí mě taky pěkně vytrestaly.
Vyřešil jsem
to tak, že tam, kde by to vadilo oddělím výstup Atmela od výstupu PNP
tranzistorem, který zůstává v rozepnutém stanu, dokud je na výstupu
log.1. a
pokud stoupá napětí na výstupu.

	Martin - OK1UGA