Vyroba plosnaku netradicni cestou?

Ing. Jaroslav BUCHTA jaroslav.buchta
Středa Březen 17 11:44:57 CET 2004

Rad bych prispel do diskuse o amat. vyrobe plosnaku.
Dlouhodobe pouzivam metodu, ktera je asi proti vsem prir. zakonum.
1) Tisk na laser. tisk. na pauzovaci papir (kvalitni). Diky "dirkovanosti"
motivu bylo treba
    polozit pri osvitu 2 na sebe, samozrejme byl velky problem se soutiskem.
Navic nektere tiskarny
    papir systematicky nicily. Osvit jsem provadel na meotaru (vim ze neni
UV), expozice cca 10 minut.
    Fotovrstva bud nastrikana z emulze Pozitiv nebo orig. desky s
fotovrstvou.

2) Kdyz dosel pauzak, zkusil jsem vytisknout na bezny HP papir  pro laser a
ink. tiskarny, exponovat na
    meotaru 15 minut (pouze 1 vrstva papru - tisk je kvalitnejsi nez na
pauzak) a vysledek byl velice pozitivni.
    Diky mensimu kontrastu je potreba velice citlive volit koncentraci
vyvol. roztoku.

Bezne delam spoje 0.3mm, lze i 0.25mm pri kval. tisku (1200 dpi)

Jarda.