Programovani AT89C51

Ondrej Puzman puzmano
Středa Březen 17 11:44:57 CET 2004

Date sent:      	Tue, 9 Mar 1999 11:46:25 +0100
Send reply to:  	hw-news@mobil.cz
From:           	Tomas Kouba <kouba@fzu.cz>
To:             	Multiple recipients of list <hw-news@mobil.cz>
Subject:        	RE: Programovani AT89C51

> Je

> pokud se dobre pamatuji, tak programovaci sekvence je stejna. Dokonce
> odpovida i vyznam jednotlivych pinu (brana P1 je datova, ...). Pak
> tedy staci vyrobit redukci.
>
> Arci
>
> --
>                    Ing. Tomas Kouba

Pokud se dobre pamatuji ja tak to neni tak jednoduche a obycejna
redukce tady nestaci. Programovaci algoritmus je dost podobny ale
potrebuje 89c51 potrebuje jeste na nejakou branu privadet adresy a
pripojit krystal. Taky me napadlo vyrobit redukci jenze ta by byla
nakonec asi stejne slozita jako programator.

                      Ondra