Vyroba plosnaku netradicni cestou?

Tomas Kouba kouba
Středa Březen 17 11:44:57 CET 2004

> Pro plosaky s mensi hustotou spoju.
> ------------------------------------
> Odmastenou desku nastriknu sperejm POSITIV (GM Elektronic).
> Obrazec vytisknu na kancelarsky papir a nastriknu sprejem
> PAUSKLAR (GM Elektronic) a osvitim horskym sluncem ze vzdalenosti
> cca 50cm po dobu 4 min. Vyvolani v NaOH a leptani.

Neni nutny sprej, staci tisk na pauzak (nekdo ho ma dost), ale
tiskarna musi byt nastavena na maximalni kontrast. Vyzkouseno s HP
LJ-5. Osvit je pak o neco delsi. Pozor, pauzak ma tendenci se pri
pruchodu teplotou smrstovat, to jest nelze tisknout na vice pruchodu,
nebot prvni predloha je pak nepouzitelna.

> Pouzivam pro silnejsi spoje - 1.5mm a vyse, a pokud mi dojde
> folie.

Pri trose sikovnosti a stesti lze i slabsi.

Arci