Vyroba plosnaku netradicni cestou?

Martin Sušina susina
Středa Březen 17 11:44:57 CET 2004

Tento sposob pouzivam na jednoduche jednostranne plosaky. Postup je asi
takyto:
    - na laserovke vytlacim predlohu
    - plosak ocistim a umyjem liehom
    - zehlickou prezehlim toner z papiera na plosak (teplotu volim dost
velku, ale pozor aby papier nezacal moc zltnut.
    - vacsina spojov sa otlaci a to co sa neotlaci dokreslim nestieratelnou
fixkou.
    - potom uz nasleduje len leptanie, vrtanie ...

Tento sposob vlastne nahradza klasicke kreslenie fixkoum, az na to ze viem
kade tahat spoje.

S tou foliou som to este neskusal, ale asi to bude vhodnejsie, pretoze ak je
povrch folie hladsi toner tam bude slabsie prichyteny.

                    Martin Susina
                    susina@atlas.cz