Vyroba plosnaku netradicni cestou?

Libor Kavan lkavan
Středa Březen 17 11:44:57 CET 2004

>Zdravim vsechny co pouzivaji netradicni metody vyroby plosnaku...
>Me se velice osvedcil plotr A3 ceske vyroby ARITMA 0512, tento plotr
>podporuje HPGL, takze muzete kreslit primo z Eagla.

Taktez zdravim,
ja mam plotter Aritma 0516 a ptam se: Je tady nekdo, kdo dokazal na tomhle
plotteru vykreslit pl. spoj z OrCADu ? Me to nakresli vzdy jen neco a paxe to
zakousne ;-(. Je dost mozne, ze mam plotter spatne nastaveny, nemam k nemu zadnou doc. :-(.

BTW: Nemate nekdo knizku k tomuto plotteru nebo aspon popis tech DIP switchu, co jsou vzadu ?

BTW: Ja delam plosnaky metodou:tisk na papir na HP 5L-> prekopirovani na kopirce
pri nastavenem max. kontrastu ( vyrazne zlepsi kryti-ta laserovka na ten papir kyda strasne malo toneru, skrblik ;-) )-> postrikani sprejem Pauskular-> osvit
horskym slunickem->vyvolani v NaOH a leptani v HCL+H2O2. Vysledky nejsou nejlepsi, ale da se to vydrzet ...
S pozdravem
		Libor Kavan, EZA-TV Vrchlabi
		Dlouha 421, 543 03 Vrchlabi
Tel.,fax:+420 438 24117