Vyroba plosnaku netradicni cestou?

Martin Burda burda
Středa Březen 17 11:44:57 CET 2004

> Tento zpusob neznam, ale ja delam zasadne DPS fotocestou.
> Nechci zde delat nekomu reklamu a pouzivam nasledujici postup:
>
> Pro plosaky s mensi hustotou spoju.
> ------------------------------------
> Odmastenou desku nastriknu sperejm POSITIV (GM Elektronic).
> Obrazec vytisknu na kancelarsky papir a nastriknu sprejem
> PAUSKLAR (GM Elektronic) a osvitim horskym sluncem ze vzdalenosti
> cca 50cm po dobu 4 min. Vyvolani v NaOH a leptani.
> Pouzivam pro silnejsi spoje - 1.5mm a vyse, a pokud mi dojde
> folie.
>
> Pro plosaky s vetsi hustotou spoju.
> [...]

J? tisknu z laseru na pauz?k a pak osvit.
Laserov? tisk?rna p?i tisku na folie v?t?inou nep?esn? kryje a v kryt? je
paz?k
nep?ekonateln?.
S?m m?m doma fotocitlivou kapalinu a podom?cky ud?lanou odst?edivku.
Kapalina se d? sehnat v Blansku v Lachem? s spolu s ?edidlem.
Kapalina litr cca 1000,-
?edidlo   litr cca  200,-

Maj? tam mnoho dal??ch emulz? a kapalin na lept?n? ?ehokoliv.

Martin Burda