Plosnaky podruhe

Serych@Panska.CZ Serych
Středa Březen 17 11:44:56 CET 2004

Tak jsem peclive precetl navod k folii zakoupene v Compu a malem me to
stalo zivot. Folie se sklada ze dvou casti, jedna je pruhledna a druha
vypada jako ochranna vrstva pod samolepkami (takovy ten povoskovany
papir). V navodu je to psano jasne: "stahnout pruhlednou ochrannou
samolepici vrstvu", ale ja jsem prehledl to slovo "pruhlednou" a celou
dobu jsem zil v domeni, ze folie je to pruhledne (v navodu se pise, ze
se ma nejprve vytisknout plosnak na obyc papir, pak obrazek prelepit
potrebnym kouskem folie a tisknout jeste jednou, tak jsem si rikal, ze
to je chytre, ze je skrz tu folii presne videt, kde se bude tisknout).
Jak to dopadlo si jiste dovedete predstavit, samolepici folie se
prilepila na selenovy valec tiskarny a me malem zabil jeji majitel. Po
cca pulhodine zapasu s prilepenym carem folie na valci jsem to konecne
zkusil na tu spravnou folii, ale spatne to tam drzi. Hodne cesticek se
rozprasilo (nemam ted k dispozici tiskarnu, kterou by papir projizdel
rovne a myslim, ze je to prave tim ohnutim tesne za peci v tiskarne). A
ze jsem kluk odvazna, zkusil jsem to jeste jednou na ochrannou folii od
LASEROVKOVYCH samolepek. Proste jsem samolepky odlepil a vytisk to na
ochranny papir. Vysledek je kupodivu daleko lepsi (min cesticek se
rozprasilo), takze myslim, ze na rovnoprujezdne tiskarne to bude to
prave orechove. Hlavne cena je nesrovnatelne nizsi (arsik laserovkovych
samolepek odhaduji tak na 1 - 2 Kc). No ale jeste uvidime, co s tim
udela zehlicka.

			Zatim se mejte

					Jakub Serych