WIN98 & FAT32

Zapadlo Petr Ing. PetrZ
Středa Březen 17 11:44:56 CET 2004

Na tuto akci doporucuji Partition Magic, manipulace s partition zvlada velmi
rychle a jednoduse a navic bez ztraty kyticky.

Petr Zapadlo

-----Původní zpráva-----
Od: milan.klesa@spt.cz [mailto:milan.klesa@spt.cz]
Odesláno: 10. března 1999 12:47
Komu: Multiple recipients of list
Předmět: WIN98 & FAT32

Hi lidicky,
mozna to sem nepatri, ale presto se zeptam, nemate nekdo zkusenosti ze
%subj%.
Koupil jsem si totiz novy pocitac s nainstalovanymi 98ckami a je v nem
HDD6,4 GB, jenze je cele jako jeden disk a ja bych potreboval kousek
ukousnout, ale problem je v tom, ze pokud mozno za chodu, abych nemusel
znovu instalovat Win98. Chci si totiz skusit dat na pocitac Linux a
nejsem si jist, jestli to instalacne dokaze udelat (slysel jsem ze s
normalni fatkou to udela sama)...

ByE milan