WIN98 & FAT32

Erik Mikuš miki
Středa Březen 17 11:44:56 CET 2004

Zkus program Partition Magic 3  !
S tim to jde super a jak chces za chodu !!
Vlastni zkusenosti i se systemem i s velikosti disku !!

			Erik

  Miki
  Erik  Miku?  ( Mikus )
  Military Academy in Brno
  E-mail : mailto:miki@vabo.cz              Icq :  3202984
  Urgent message : mailto:960802@sms.eurotel.cz
  my www page  :  http://www.mujweb.cz/www/Mikus
  Work phone :   05 4118 2612  - vzkaz (message)
  Mobil           :   0602 960802

-----P?vodn? zpr?va-----
Od:	milan.klesa@spt.cz [SMTP:milan.klesa@spt.cz]
Odesl?no:	10. b?ezna 1999 12:47
Komu:	Multiple recipients of list
P?edm?t:	WIN98 & FAT32

Hi lidicky,
mozna to sem nepatri, ale presto se zeptam, nemate nekdo zkusenosti ze %subj%.
Koupil jsem si totiz novy pocitac s nainstalovanymi 98ckami a je v nem
HDD6,4 GB, jenze je cele jako jeden disk a ja bych potreboval kousek
ukousnout, ale problem je v tom, ze pokud mozno za chodu, abych nemusel
znovu instalovat Win98. Chci si totiz skusit dat na pocitac Linux a
nejsem si jist, jestli to instalacne dokaze udelat (slysel jsem ze s
normalni fatkou to udela sama)...

ByE milan