Modre folie, Formica

Karel Briza briza
Středa Březen 17 11:44:55 CET 2004

Zdravi Vsechny

Tak mam konecne tu adresu:
CADWARE s.r.o.
Halkova 6
Liberec  461  17
tel: - 048/510 61 31

Zde se daji telefonicky objedna folie i v malem mnozstvi. Cena se pohybuje
okolo 50,- za kus.
Jinak nase zkusenosti:
Jednou vytisknout predlohu na papir pak na tuto predlohu nalepit (napr.
samolepky "adresni stitky" - horni stranu po cele delce - hrozi poskrabani
valce) pozadovany kus folie. Tisk jsem provadel na HP primy pruchod papiru.
Toner se chytal a kreje bez problemu. Desku vycistit pomoci tvrde gumy.
Zehlicka se nahreje asi na neco malinko pod "dva puntiky". Desku predem
nenahrivame (je to tak jedine na zkrouceni desky a poskrabani zehlicky).
Doba zehleni se neda urcit zalezi na sile a plose tistaku (chce to cit).
Lepsi vysledky jsme mely kdyz se se zehlickou pohybuje nez kdyz ji prilozite
a cekate co to udela. Chce to i mirny tlak pri "zazehlovani".
Ale i presto pokud toto vse udelate dobre cekate co to vlastne udela.
Tento druh vyroby se da doporucit potrebujete-li rychle udelat desku malych
rozmeru. Ale osvit UV je osvit UV.

Ale kdyz uz jsem u osvitu. Pouzivame jej uz asi 1/2 roku a mame jenom jeden
problem. Pri nerovnosti desky se stava
jsou-li velmy tenke cesty asi 0,2mm ze se to prosviti zboku (proste to
poradne nesedi). V tiskarne mi poradili ze se na to pouziva
vakuova komora (ale tu ciste nahodou doma nemam). Nevite nekdo jak docilit
"dokonaleho" prilnuti predloha a desky v amaterskych podminkach.

A jeste bych zopakoval jeden dotaz:
Nevite nekdo jak obejit (crack, nebo kopie HW klice) program Formica. Jedna
se o program na vytvareni schemat spolu s deskou. Je to podle meho soudu to
nejlepsi co jsem zatim zkousel a ze toho nebylo malo. Cena programu je sice
jenom asi 20 000,- coz v porovnani s Pads neni moc ale delam-li 5 desek do
roka tak je to preci jenom drahe.

Koukam ze jsem se moc rozkecal (snad to melo trochu hlavu a patu).

Briza