Vyroba plosnaku netradicni cestou?

Ales Filip afilip
Středa Březen 17 11:44:54 CET 2004

Hello Ing.,

úterý, 9. března 1999, you wrote:

IJB> Rad bych prispel do diskuse o amat. vyrobe plosnaku.
IJB> Dlouhodobe pouzivam metodu, ktera je asi proti vsem prir. zakonum.
IJB> 1) Tisk na laser. tisk. na pauzovaci papir (kvalitni). Diky "dirkovanosti"
IJB> motivu bylo treba
Pri svych pokusech jsem zjistil, ze neni pauzak, jako pauzak. Na
nekterem pauzaku byla predloha "dirkovana", na jinem mely zase vetsi
plochy perfektni tmave okraje, ale vypln te plochy byla sediva, az
bleda. Dalo mi dost prace, najit ten nejvhodnejsi. Take jsem zjistil,
ze je lepsi predlohu vytisknout zrcadlove obracene, aby potistena
strana lezela primo na tistaku.

IJB>     Fotovrstva bud nastrikana z emulze Pozitiv nebo orig. desky s
IJB> fotovrstvou.

Ten spray jsem mel take, ale nikdy se mi nepodarila nastrikat
rovnomerna vrstva. U okraje tistaku byla vrstva vzdy nekolikanasobne
silnejsi nez uprostred. Nakonec jsem zjistil, ze je levnejsi si koupit
v GM tistaky s nanesenou fotovrstvou.

Ales Filip    <afilip@gmx.net>
Kutna Hora    <FIDO 2:423/87>
Copyright (c) 1999 Ales Filip