Odpocuvanie RS232 [2]

Tomas Kouba kouba
Středa Březen 17 11:44:53 CET 2004

> Toto by me take velice zajimalo. Mam podobny
> problem, k PC pripojene zarizeni komunikujici
> specialnim softwarem. Chtel bych napsat svuj
> program, ale nevim jak to komunikuje. Zatim jsem
> to resil zpusobem takovym, ze misto zarizeni tam
> dam druhe PC, spustim komunikaci a na terminalu

Druhe PC pripojit jednim seriovym portem (pouze RxD) na ridici PC a
tim sledovat co se posila. Druhym seriovym portem (opet pouze RxD) na
zarizeni. Cimz vznikne cosi, co umi odposlouchavat obe komunikace.
Pak jen programek, ktery bude sledovat oba porty a data zapisovat ve
spravne casove posloupnosti.

Arci