Odpocuvanie RS232 [2]

Martin Sušina susina
Středa Březen 17 11:44:53 CET 2004

>Toto by me take velice zajimalo. Mam podobny
>problem, k PC pripojene zarizeni komunikujici
>specialnim softwarem. Chtel bych napsat svuj
>program, ale nevim jak to komunikuje. Zatim jsem
>to resil zpusobem takovym, ze misto zarizeni tam
>dam druhe PC, spustim komunikaci a na terminalu
>druheho PC zjistim co bylo vyslano, pak nahradim
>ridici PC, poslu zjistenou sekvenci a sleduji co
>odpovi zarizeni, ....
>Je to vsak velmi zdlouhave, moznost odposlechu by
>byla mnohem efektivnejsi.

Mne ide presno o to iste. Problem je len v tom ze sledovane zariadenie je
umiestnene v strojovni, v kotolni alebo na inom odlahlom mieste. K
dispozicii mam len notebook bohuzial len s jednym com portom a ten je
pouzity na komunikaciu. Takze potrebujem sledovat prave tento jeden port,
najlepsie softverovo. Pouzitie viacerych com portov napadlo uz aj mna ale
kde ich vziat?:-)

program COMTAP som nasiel na webe ale ten potrebuje viac portov (v mojom
pripade 3) => nepouzitelne - Ale aj tak dakujem za tip.

s pozdravom
                    Martin Susina
                    susina@atlas.cz