Dallas

Hanus icd435135
Středa Březen 17 11:44:52 CET 2004

>Chci to pouzit asi ke stejnemu ucelu jako ty (monitorovani teploty v domku),

kdyztak se mi napis na soukromy email, tohle mam
vyreseno ( nerikam ze dokonale, ale funguje to
uz 3 sezonu)

>ale do prace potrebuju 100 m (mereni teploty v datovych rozvadecich). Na
>tuhle vzdalenost je uz zajimava ochrana obvodu (prepeti, zakmity, apod.).

posilam ti na soukromou email adresu ten datasheet,
jsou v tom ramcove popsany problemy a moznosti reseni
se zakmity na dlouhem vedeni. ovsem nejsem si jist,
zda by nebylo jednodussi a spolehlivejsi komunikovat
po rs-485 a jednocip by pak komunikoval s cidly na
nejakou mensi vzdalenost po 1-wire.

>P.S. Podle popisu pouzivas 2 vodicove zapojeni bez napajeciho napeti. Jses s
>tim spokojeny ?

jsem za predpokladu ze tech cidel tam nas relativne malo.
( s peti cidly to chodi spolehlive i bez 'pridrzeni napajeni')
pro vice cidel se vyplati nepouzivat posloupnost SKIP_ROM_COMMAND,
CONVERT_T, ale pro kazde cidlo MATCH_ROM, CONVERT_T nebo
pouzit pridrzovaci fet na +5V v dobe vlastniho mereni teploty
a pak je to uplne v poradku.

nezkousel jsi nejakym presnym teplomerem udelat korekcni krivku?

h.