Laserove pojitko

Vladimír Zavadil xzavadiv
Středa Březen 17 11:44:52 CET 2004

Zdravim,
Nedavno tady bezela debata o laserovem pojitku a tak jsem se chtel zeptat zda s
tim nekdo neco delal?
Ja jsem se ted vratil z pokusu (pekne zmrzlej) kde jsem testoval na jakou
vzdalenost jde detekovat
normalni laserova dioda prodavana vietnamcema a mel jsem celkem uspech.

Na vysilaci strane jsem moduloval diodu 3kHz 100% AM (generator 555) a na
prijimaci strane jsem
mel fotodiodu 5mm bez optiky s operakem + filtr + zesilovac (x25) a jako vystup
sluchatka.
S timhletim jsem se dostal na 700m a stale to velmi hlasite piskalo. Prostory pro
vetsi vzdalenost jsem bohuzel nemel k dispozici.

To byly zatim prvni krucky, ale hodlam v tom pokracovat a proto bych uvital
nejake rady, vysledky
zkousek atd.

                                                                    s pozdravem
Vladimir Zavadil

PS: Zajimalo by me jestli jde nekde sehnat modulovatelna laserova IR dioda (kde a
za kolik?)