Laserove pojitko

Vladimir Myslik xmyslik
Středa Březen 17 11:44:51 CET 2004

On Thu, 18 Mar 1999, [iso-8859-1] Vladimír Zavadil wrote:

> Zdravim,
> Nedavno tady bezela debata o laserovem pojitku a tak jsem se chtel zeptat zda s
> tim nekdo neco delal?
> Ja jsem se ted vratil z pokusu (pekne zmrzlej) kde jsem testoval na jakou
> vzdalenost jde detekovat
> normalni laserova dioda prodavana vietnamcema a mel jsem celkem uspech.

ale ta dioda nevydrzi dlouho...

jo a v noci je samozrejme videt dobre.

> Na vysilaci strane jsem moduloval diodu 3kHz 100% AM (generator 555) a na
> prijimaci strane jsem
> mel fotodiodu 5mm bez optiky s operakem + filtr + zesilovac (x25) a jako vystup
> sluchatka.
> S timhletim jsem se dostal na 700m a stale to velmi hlasite piskalo. Prostory pro
> vetsi vzdalenost jsem bohuzel nemel k dispozici.
>
> To byly zatim prvni krucky, ale hodlam v tom pokracovat a proto bych uvital
> nejake rady, vysledky
> zkousek atd.

bylo to ve dne, nebo v noci? to chce zkusit....

>                                                                     s pozdravem
> Vladimir Zavadil
>
> PS: Zajimalo by me jestli jde nekde sehnat modulovatelna laserova IR dioda (kde a
> za kolik?)

me taky, nema nekdo zkusenosti s diodama z optickych kabelu? 1300,850 nm

 Vladimir Myslik
(if you experience delivery problems replying my mail, try the addresses below)
xmyslik@cslab.felk.cvut.cz , xmyslik@cs.felk.cvut.cz
http://cs.felk.cvut.cz/~xmyslik/