S-Video -> RCA

Procházka Ivo Ivo.Prochazka
Středa Březen 17 11:44:51 CET 2004

> ----------
> Odes?latel:	IgorH@datapac.sk[SMTP:IgorH@datapac.sk]
> Odpov?di: 	hw-news@mobil.cz
> Odesl?no: 	19. b?ezna 1999 10:49
> Komu:	Multiple recipients of list
> P?edm?t: 	S-Video -> RCA
>
> Mam problem:
> Potrebujem nejaky kabel, ktory zapojim do S-Video vstupu na grabovacej
> karte a dostanem z neho 2x RCA (video, audio)...
> Neviem, ci je to technicky mozne. Vie mi niekto poradit ?
> Vdaka!

S-video je konektor na jehoz vstup je nutne privest dva obrazove signaly:
1. jasovy - obsahujici informaci o jasu a synchronizacni impulsy,
2. chrominancni - obsahujici informaci o barve

Z toho plyne, ze tento konektor nelze pouzit pro prenos zvukoveho kanalu.

V praxi lze S-video (S-VHS) pouzit na vzajemne obrazove propojeni zarizeni,
ktera jsou osazena timto typem konektoru
( kamery Hi8, nebo systemy S-VHS, grabovaci PC karty). Pro prenos zvuku je
treba pouzit zvlastni kabel.

Ivos