Pripojeni Atmel AVR k seriovemu portu PC

Ing. Frantiek abecký zabecky
Středa Březen 17 11:44:51 CET 2004

Na pripojenie AVRka k PC su mozne dva sposoby. Jeden je pomocou
MAX232 - jeho zapojenie je v hociktorom katalogu, kde je obvod popisany.
Druhym sposobom je pouzit interface postaveny z diskretnych suciastok. Videl

som to v niektorom Intelackom katalogu. Osobne by som pouzil MAXa.
Neviem ako AVR, ale klasicka I51 s 22MHz krystalom v pohode stiha 115200
bps.

Fero.