[hw]soft pro IO porty pod wokna -Odpo

Martin Imramovský martin.imramovsky.fei
Středa Březen 17 11:44:50 CET 2004

-----P?vodn? zpr?va-----
Od: Lubomir Racko <LRacko@vsz.sk>
Komu: Multiple recipients of list <hw-news@mobil.cz>
Datum: 22. b?ezna 1999 7:46
P?edm?t: [hw]soft pro IO porty pod wokna -Odpo

>** Confidential **
>** Reply Requested When Convenient **
>
>Ahoj,
>1,  neviem v "com" to ma byt napisane, ale mozno pomozem , ja uplne bez
problemov pouzivam na W95 a  DELPHi jednoducho asm , pouzivam priamo
instrukcie IN , OUT, a chodi to na seriovy aj paralelny port (Na NT by to
asi nechodilo ...) . Mensie problemy su iba ak W95ke "ukradne" port neaka
DOS alebo ina aplikacia, treba si jednoducho dat pozor, aby ine nic na porty
neslo, okrem Tvojho softu. Ak teda chces trochu komplikovanejsie, mozem
poslat www adresu,  kde najdes spustu prikladov (DELPHI) , najdu sa tam aj
cez prerusenia a vxd, ak to chces komplikovat ...
>2, ak to chce niekto komplikovat, kde sa da zohnat info, potrebne k
napisaniu vxd, tiez by mi to bodlo ... ?

Lubo Racko.

Tu adresu bych rozhodne ocenil, dost by mi to pomohlo v moji dalsi praci,
protoze vsechen dalsi software
pro ovladani veci pomoci PC bych rad napsal v Delphi.
Martin Imramovsky, VSB Ostrava.