Robotika

Miroslav Soltisik soltisik
Středa Březen 17 11:44:50 CET 2004

At 10:45 22.3.1999 +0100, you wrote:
Mam hodne zkusenosti s mikroprocesory
>a jednocipy (Z-80,HC11,I51,80X86), ale potreboval bych ziskat nejake
>informace o
>mechanicke strance veci.

Niekedy som s tym tiez zacal. Skoncilo to prave na mechanickej stranke.
VELMI potrebnym vybavenim je frezka (strojova), hodi sa aj sustruh.

A samozrejme musel som oprasit strojnicke tabulky.
Vlastnosti novych materialov
(plasty, kompozity napr. aj kuprextit,...) sa mi podarilo ziskat VELMI tazko.
Vacsinou to skoncilo vlastnymi skuskami (bez protokolov samozrejme a
profesional by sa len usmial nad vysledkami).

Mozno sa k tomu vratim, ale bez aspon frezky to nema velky vyznam.