Meric prutoku a rychlosti (vzdalenosti)

Serych@Panska.CZ Serych
Středa Březen 17 11:44:50 CET 2004

Ja bych rekl, ze nejde ani tak o schema, jako o programove vybaveni.
Principialne jde preci o snimani impulzu ze dvou cidel (palivo a
tachometr), coz zvladnete i s tim nejmenenozickovym jednocipem, ktery
sezenete, a vse ostatni je otazkou softu.

							Jakub Serych

-----P?vodn? zpr?va-----
Od: rkanovsky@csas.cz [mailto:rkanovsky@csas.cz]
Odesl?no: 22. b?ezna 1999 15:55
Komu: Multiple recipients of list
P?edm?t: RE: Meric prutoku a rychlosti (vzdalenosti)

pokud vim, tak z dostupnych prutokomeru pro automobily se pouzivaly
snimace z Wartburga (nekolik konstrukci v AR-palubni pocitac), ale
nebyly
dost presne v oblasti minimalnich prutoku, coz je dost podstatne pri
behu
na volnobeh a v nizkych otackach motoru. Dokonce jsem v nejakem starem
AR
cetl prispevek, ktery uplne zpochybnil pouziti tohoto snimace...

Kdyz jsme u tech palubnich pocitacu, mate nekde nekdo schema nejakeho
rozumneho ? Ja bych to potreboval jen pro inspiraci. Jeden znamy totiz
po me
chce nejake udelatko, ktere by mu u aut, ktere maji zamestnanci k
dispozici,
hlidalo skutecne najete kilometry a spotrebu (nedavno mu totiz jeden ze
zamestnancu tvrdil, ze jeho Favorit na spotrebu 25 l/100Km)

Dik Roman K.