Re: Ctecka EEPROM -Odpověď

Lubomir Racko LRacko
Středa Březen 17 11:44:49 CET 2004

** Confidential **
** Reply Requested When Convenient **

>Ja bych se k tomuto dotazu pripojil. Nema nekdo zkusenosti s obousmernym
>portem a nejake rutiny pod ASM.
>Protoze co jsem zatim zjistil nemelo by se jednat je o instrukce IN OUT ale
>je tam zapotrebi pouzit nejaky protokol nebo co.

Ak sa dobre pamatam, tak v jedmom z rezimov  sa da ist aj cez IN OUT, cela finta je v
 tom, ze sa nastavi bit v registre ze port je
obojsmerny a potom sa instrukciou IN nacita jeho stav. (samozrejme HW PORTU musi
 byt obojsmerne, stare (velmi stare) porty vraj neboli ). Okrem toho je mozne
 samozrejme pouzit aj ine mody komunikacie, tam je to vsak uz cez spomenute
 "protokoly .." .
Kedysi som to tak robil, chodilo to, ak je treba, pozriem sa , ale je to velmi pekne popisane na www, napriklad na
http://www.geocities.com/SiliconValley/Bay/8302/parallel.htm#5
http://www.senet.com.au/~cpeacock/index.html#PARALLEL
   a mnoho inych ...                      Lubo Racko.