Meric prutoku a rychlosti (vzdalenosti)

rkanovsky@csas.cz rkanovsky
Středa Březen 17 11:44:49 CET 2004


No jo, ale koumaci dokazou vysat benzin z nadrze hadickou. a to pak nema
smysl. Pochopitelne se sleduje natankovane mnozstvi benzinu, ale ne jiz
mnozstvi skutecne spotrebovane ....

Roman K.

-----Původní zpráva-----
Od: Stanislav Šmejkal [mailto:S.Smejkal@sh.cvut.cz]
Odesláno: 23. března 1999 14:46
Komu: Multiple recipients of list
Předmět: Re: Meric prutoku a rychlosti (vzdalenosti)


> pokud vim, tak z dostupnych prutokomeru pro automobily se pouzivaly
> snimace z Wartburga (nekolik konstrukci v AR-palubni pocitac), ale nebyly
> dost presne v oblasti minimalnich prutoku, coz je dost podstatne pri behu
> na volnobeh a v nizkych otackach motoru. Dokonce jsem v nejakem starem AR
> cetl prispevek, ktery uplne zpochybnil pouziti tohoto snimace...
>
> -------------
> Kdyz jsme u tech palubnich pocitacu, mate nekde nekdo schema nejakeho
> rozumneho ? Ja bych to potreboval jen pro inspiraci. Jeden znamy totiz po
me
> chce nejake udelatko, ktere by mu u aut, ktere maji zamestnanci k
dispozici,
> hlidalo skutecne najete kilometry a spotrebu (nedavno mu totiz jeden ze
> zamestnancu tvrdil, ze jeho Favorit na spotrebu 25 l/100Km)
>
Nebylo by lepsi, kdyby to hlidalo treba vstup do nadrze (doba tankovani a
mnozstvi v nadrzi). Na uctenkach z pumpy byva presny cas tankovani.
Napriklad by to hlidalo stav tachometru a pak by to softik vyhodnocoval.

Standa







Další informace o konferenci Hw-list