Logicky analyzator ????

Miroslav Soltisik soltisik
Středa Březen 17 11:44:48 CET 2004

At 20:47 23.3.1999 +0100, you wrote:
>-----P?vodn? zpr?va-----
>Od: Karel Briza <briza@mudk.cz>
>Komu: Multiple recipients of list <hw-news@mobil.cz>
>Datum: 22. b?ezna 1999 15:49
>P?edm?t: Re: Logicky analyzator ????

>Idea chvalihodna, ale zcestna. S bezne dostupnymi procesory se nedostanes na
>vyssi rychlost samplovani
>pri prokladane cca 130 MHz. Mam postaven bastl s ispLSI ktery zvlada 16
>kanalu pri 8(32)kb na kanal. Vse je
>je rizeno pres paralelni port PC, muze se to dale rozsirovat po 16 kanalech
>do celkoveho poctu 128. Zakladni
> [...]

Myslim, ze doslo k stretu dvoch pohladov (a poziadaviek).

A. Logicky analyzator, ktory dokaze "co LPT zvlada".

- co najjednoduchsie hardvare (takmer ziadne)
- vsetko sa nahradi software, rozumny kompromis v ovladani a funkciach
- pouzitie: sledovanie vstupov a vystupov, odchytavanie protokolov, vsetky
veci
do par desiatok kHz.

B. Logicky analyzator "profi"

- prioritou je rychlost vzorkovania, trigery a ich podmienky (~100 Msampl/s)
- komfortne software
- hardware je uz "trosku" drahsie

Takze konkretne ja mam zaujem o LA typu A (tlaci ma projekt a rychlost
vzorkovania
nie je podstatna). Neskor by som mal zaujem aj o typ B (chce to trochu viac
casu, ale
praca s takym vybavenim ide rychlo od ruky (od mysi?).

Pridal by som aj:
 typ C.
- pamatovy osciloskop na baze zvukovej karty.(Boli tu uvedene zaujimave
odkazy a zatial
mi to ako tak vyhovuje)
typ D:
- pamatovy osciloskop "co LPT zvlada". Najcastejsie pouzitie. Frekvencie do
~200 kHz
sa vyskytuju najcastejsie.
typ E:
- pamatovy osciloskop "profi". HW uz bude narocnejsie, praca, no proste
pohoda. (Len ta cena)

Takze by som nezatracoval rozne napady (okrem extremov typu narocne HW,
funguje len s PC, vzorkovanie do 20 kHz).