jeste k radio karte

Tony Malecky zpaul
Středa Březen 17 11:44:47 CET 2004

>Tak by me spis zajimalo, jestli nekdo nema zkusosti, co se presne posila na
>ktery
>byte karty ( karta sedi na 20C az 20F h), protoze se tam posila kmitocet,
>hlasitost
>a umlceni.

No to bohuzel neni tak jednoduche...
Kdysi jsem s tou kartou laboroval, a zjistil jsem, ze data se do te karty
cpou v seriovem tvaru.
Karta ma jeden osmibitovej port na kterem se hlasi, ovsem snad jen jeden bit
z bajtu byl funkcni jako obousmernej. Ostatni bity byly ruzne rozhazene pro
ovladani syntezatoru, a hlasitosti.
Syntezator 2 nebo 3 bity pro vstup dat v seriovem tvaru a hlasitost neco
podobneho...
Takze rozhodne nic tak jednoducheho jako poslat na nejakou adresu cislo
ktere znamena frekvenci  a na jinou adresu cislo ktere znamena hlasitost...
Detaily si nepamatuju, snad ti tohle postaci jako zakladni....informace...
Testoval jsem asi 3 typy karet, jedna z nich od AIMS lab a vsechno to bylo
na stejnem principu, jen prehazene bitiky na portu a snad jine adresy toho
portu.

Tony Malecky
OK1HMA