Pripojeni Atmel AVR k seriovemu portu PC

Jaromir Subcik subcik
Středa Březen 17 11:44:45 CET 2004

> RS 232 definuje seriovou komunikaci jako proudovou smycku, bud tam dnacet
> miliru, nebo zpatky dvacet miliru. Osobne bych doporucoval nejakej ten menic
> pouzit.
sorry, ale RS232 neni proudova smycka 0/20mA, RS232 je
dofinovana jako napetova linka s oboji polaritou : <-3V=log.1,
>+3V=log.0, pasmo -3..+3V je pasmo neurcitosti. Pro spojeni s
PC VETSINOU postaci pasivni uprava signalu, protoze PC bere
rozhodovaci uroven log0/log.1 v kladne oblasti.
Vystup : NPN tranzistor s odporem v kolektoru cca 1k do +5V
nebo, lze-li 2k2 do +12V
Vstup : odpor cca 10k do baze NPN tranzistoru, mezi B a E
zapojit diodu.

Diky negaci na tranzistorech je vystup i vstup v bezne logice
(MAX232 taky "neguje").
Jarda

Jaromir SUBCIK
tel: +420 428 346962