ADC

Tomas Kouba kouba
Středa Březen 17 11:44:44 CET 2004

On Tuesday, March 30, 1999 12:51 PM, Puskajler Robert
[SMTP:robert.puskajler@telecom.sk] wrote:
> Zdravim *.hw,
>
> potrebujem spracovat analogove signaly (2-4 kanaly)
> PC-ckom, freq. rozsah 1..30 Hz, silne zarusene (hlavne 50 Hz)
> Vzhladom na freq. rozsah to asi nepojde spracovat zvukovkou ...
> Poradte IC na jednoduchy A/D prevodnik (8-12-16 bit),
> serviovy vystup, nizka cena a hlavne aby sa tento IC
> dal zakupit niekde lokalne v pocte 1 ks :^)

Kdyz uz se nedivate do archivu konference, zkuste katalog nejakeho
prodejce.

LTC1090, LTC1290 (tohle u nas prodava GM Elektronik nebo
GES-Electronics), nebo neco od Maxima (SE-Spezial), Analog Devices
(GM), ...

> Vzhladom na silne rusenie bude potrebne data spracovat,

A co takhle vyhodit 50Hz pomoci vlastniho prevodniku s dvoji
integraci prave s delkou nasobku 1/50s? Na to staci 2051 s jednim
kondenzatorem (Nejak aplikacni poznamka od Atmelu). Pokud to ma byt
presne lze se synchronizovat (a prizpusobovat) siti.

> napada ma FFT, ak mate smerniky na nejake kniznice
> (najlepsie source, pascal/delphi), resp. len matematicky
> popis numerickych metod FFT (Triangular, Hanning, Hamming,
> Blackmann, Welch, Blackmann-Harris) [typy FFT z Cooledit Pro]

Kniha Numerical Recipes in C, ale videl jsem i Fortran a asi existuje
i v pascalu. Ja jsem z ni neco prepisoval prave do pascalu. Disketu s
programky mohu poslat, knihu je mozne u me prolistovat, tedy jestli
nevadi jiny stat.

Dale zkuste nejake matematicke programy typu Matlab (komercni,
http://www-europe.mathworks.com/products/index.shtml), Octave (free,
http://www.che.wisc.edu/octave/), Scilab (free,
http://www-rocq.inria.fr/scilab/scilab.html). Ty maji podobne veci ve
svych knihovnach a ty jsou interpretovane. To znamena, ze je to psano
ve velmi jednoduchem programovacim jazyce.

Neco o DSP je tady http://www.hr/josip/DSP/FAQ/12.html

Tomas

--
                   Ing. Tomas Kouba
Institute of Physics, AS CR    ph.: +420-2-24311137