24c16 help!

Serych@Panska.CZ Serych
Středa Březen 17 11:44:44 CET 2004

A neni ta pamet nahodou pouze s 16bitovym pristupem?

					J.S.

-----P?vodn? zpr?va-----
Od: Pavel Krej?? [mailto:xkrejcip@feld.cvut.cz]
Odesl?no: 30. b?ezna 1999 23:45
Komu: Multiple recipients of list
P?edm?t: 24c16 help!

Zdravim
Mam takovy maly problem.
Pripojim atmelovskou pamet 24C16 k procesoru 80C552, ke kteremu mam
jakousi vyvojovou desku. Pomoci tohoto modulu prectu telef. kartu
a cislo chci ulozit do eeprom. Ono mi to ale ulozi jen na kazdy sudy
byte (0,2,4,.......)  8-}
Uz se s tim babram dost dlouho a nevim jak dal.

Nemate nekdo kousek kodu ktery stoprocentne umi emulovat I2C?
Mam stazenej primo od Atmela, ale ten mi dela tyto problemy.
Ja to na tom modulu jen ladim. Finalne to ma fungovat na 2051 od
Atmela. Zvedaci odpory na sbernici mam 10k, jaka ma asi byt hodnota?

Diky za vsechny namety a zdrojaky.

--
Pavel Krejci  tel. +420-206-670745 (vecer)
Pod Vrchem 2888, Melnik 276 01

xkrejcip@feld.cvut.cz
pkrejci@iol.cz