24c16 help!

Kosta kosta
Středa Březen 17 11:44:43 CET 2004

-----P?vodn? zpr?va-----
Od: Pavel Krejci student <xkrejcip@feld.cvut.cz>
Komu: Multiple recipients of list <hw-news@mobil.cz>
Datum: 31. b?ezna 1999 10:58
P?edm?t: RE: 24c16 help!

>Zdravim
>Mam takovy maly problem.
>Pripojim atmelovskou pamet 24C16 k procesoru 80C552, ke kteremu mam
>jakousi vyvojovou desku. Pomoci tohoto modulu prectu telef. kartu
>a cislo chci ulozit do eeprom. Ono mi to ale ulozi jen na kazdy sudy
>byte (0,2,4,.......)  8-}
>Uz se s tim babram dost dlouho a nevim jak dal.

>Nemate nekdo kousek kodu ktery stoprocentne umi emulovat I2C?
>Mam stazenej primo od Atmela, ale ten mi dela tyto problemy.
>Ja to na tom modulu jen ladim. Finalne to ma fungovat na 2051 od
> [...]

Posilal jsem na hw-cko nejake rutuny, mimo jine i i2c. Problem muze byt v
pristupu,
pokud ctes po wordech a pritom si myslis, ze ctes po bytech. Nevim ted
presne jak vypadaji
rutiny od Atmelu, ale u jednech volne sirenych bylo mozno pomoci jednoho
priznaku prave nastavit
byte <> word pristup.

Kosta
             Kosta