Odolnost AVR voci ruseniu

Andrej Jancura andrej.jancura
Středa Březen 17 11:44:00 CET 2004

> Sborn?k je sborn?k a norma je norma a tama cislo takze ktera
> to predpisuje? Chtel bych videt co by 200V/m udelalo s
> okolim a jak by se to zkouselo, pripada mi to jako
> mikrovlnka ktera nema dvere.

Pre doplnenie vasich informacii:

E-mark - 95/54/EC vyzaduje sa pre vsetky elektricke/elektronicke casti
dopravnych prostriedkov.

Skusanie - tienene haly s absorbermi do ktorych sa vojde vetrieska... Na
mensie casti staci mensia. Vytvorenie pola  tiez nie je az take
tragicke, ved zapnuty mobil urobi v priemere cca. 30V/m... Takze staci
poriadny VF-zosilovac, hrube koaxialy a vhodne anteny. Schaffner to
urcite cele doda na kluc za par desiatok milionov...

Ale aby sme sa vratili spat k teme, mna skor zaujima, ci sa niekomu uz
niekedy poskodil v AVR program vo flaske, alebo boli nejake ine problemy
pri ruseni. Ten svab sa zda byt velmi dobry a ak budu seriovo dostupne
aj ATmega, bude to uplne idealny cip.

Andrej